Akademia umiejętności miękkich w biznesie Beauty – Akademia online
Akademia umiejętności miękkich w biznesie Beauty to kompendium wiedzy niezbędnej w każdej pracy polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem. Dzięki tej Akademii nauczysz się budować wartość usług i otwarcie mówić o cenach, dowiesz się, jak profesjonalnie załatwiać reklamacje i jednocześnie zjednać sobie niezadowolonego klienta. Dzięki nabytym umiejętnościom wykorzystasz mowę ciała w kontakcie z klientem na każdym etapie usługi, także podczas proponowania produktów do pielęgnacji domowej. Dostaniesz wytyczne, jak być asertywnym, zarówno dla klientów, jak i rodziny, nauczysz się profesjonalnie obsługiwać klienta VIP i budować lojalność swoich klientów.
Akademia umiejętności miękkich w biznesie Beauty da Ci wiedzę, która przyda się także w codziennym życiu.
Specjalizuje się w szkoleniach z komunikacji, budowania poczucia wartości, budowania autorytetu, wizerunku, etykiety, różnic kulturowych, wywierania wpływu, psychologii kolorów, obsługi klienta, asertywności. Od 16 lat na salach szkoleniowych, właścicielka firmy szkoleniowej, autorka artykułów branżowych. Szkoliła m.in. dla Gerry Weber, Akademia LBQ, Pomorski Klub Biznesu, Szkoła Cosinus, Younity, Pracodawcy Pomorza, Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, Urząd Pracy w Gdańsku, Fundacja Ad Fontes, Biznes kocha Kobiety, Szkoły podstawowe w Gdyni i Gdańsku, Forum Mentorów, Centrum Kreowania Wizerunku Aleksandry Matuszak, Centrum Inicjatyw Edukacyjnych w Kartuzach, Szkoły Cosinus, Amazon, Centrum Rozwoju Talentów, Unisystem, Urząd Pracy w Gdańsku, Fundacja Dbam o Mój Zasięg, Stowarzyszenie In Gremio, BNI grupa Wizja, Izba Gospodarcza Eksporterów i Importerów, Projekt „Witaj w Domu”, Projekt „Tabasco – Erasmus”,Publico, UNICEF, ZUS.
Szczegóły Kursu
Czy zdarza Ci się "ugiąć" pod naciskiem klienta, który chce niższej ceny? Czy masz trudności z wyrażaniem swojej wartości? To szkolenie jest dla Ciebie! Nauczysz się, jak skutecznie komunikować swoje racje i budować wartość swojej usługi. Dowiesz się, jak mówić o cenach bez obaw i z pewnością siebie. Poznasz techniki, które pomogą Ci zyskać szacunek i uznanie klientów, a jednocześnie utrzymać swoje standardy.
Reklamacje są nieodłączną częścią pracy fryzjera, ale nie muszą być źródłem stresu! W tym szkoleniu nauczysz się, jak profesjonalnie i empatycznie rozmawiać z niezadowolonym klientem. Poznasz techniki łagodzenia konfliktów i przekształcania reklamacji w pozytywne doświadczenie. Dowiesz się, jak zachować spokój i profesjonalizm, nawet w trudnych sytuacjach.
Praca fryzjera to nie tylko stylizacja włosów, ale także słuchanie problemów klientów, co może prowadzić do wypalenia zawodowego. To szkolenie pomoże Ci znaleźć balans między życiem zawodowym a osobistym. Nauczysz się technik radzenia sobie ze stresem i emocjami, a także sposobów na regenerację i dbanie o własne zdrowie psychiczne. Dowiesz się, jak oddzielić życie zawodowe od osobistego i cieszyć się pełnią życia.
Czy wiesz, że mowa ciała może mówić więcej niż słowa? W tym szkoleniu nauczysz się, jak wykorzystać sygnały niewerbalne w komunikacji z klientem. Dowiesz się, jakie sygnały wysyłasz i jak je kontrolować, aby budować zaufanie i pozytywny wizerunek. Poznasz techniki, które pomogą Ci lepiej rozumieć klientów i skuteczniej się z nimi komunikować. W tym module zajmiemy się także oporami przed proponowaniem kosmetyków do domu. Wielu fryzjerów obawia się, że klienci będą to odbierać jako "wciskanie". To szkolenie pokaże Ci, jak naturalnie wprowadzać produkty do rozmowy i sprzedawać je bez presji. Dowiesz się, jak budować relacje oparte na zaufaniu i jak skutecznie polecać produkty, które naprawdę przyniosą korzyści Twoim klientom.
Czy masz trudności z odmawianiem znajomym i rodzinie, którzy proszą o darmowe usługi? To szkolenie nauczy Cię, jak być asertywnym i utrzymać profesjonalne granice. Poznasz techniki asertywnego odmawiania i radzenia sobie z poczuciem winy. Dowiesz się, jak zachować równowagę między życiem zawodowym a osobistym, nie rezygnując z własnych potrzeb.
Czy wiesz, jak zadowolić najbardziej wymagających klientów? To szkolenie pokaże Ci, jak dbać o klientów VIP i tworzyć dla nich wyjątkowe doświadczenia. Dowiesz się, jak personalizować usługi i budować długotrwałe relacje z klientami. Poznasz techniki, które pomogą Ci zyskać lojalność klientów i sprawić, że będą wracać do Twojego salonu.
Chcesz, aby Twoi klienci wracali do Ciebie regularnie? To szkolenie nauczy Cię, jak budować lojalność klientów i przywiązać ich do Twojej usługi. Poznasz skuteczne programy lojalnościowe i techniki utrzymania klienta. Dowiesz się, jak budować długotrwałe relacje z klientami i sprawić, że będą polecać Twój salon innym.
Zapisz się na listę oczekujących
Zwiększ swoje szanse na wymarzoną pracę. Zapisując się na listę, otrzymasz powiadomienie, gdy to szkolenie wystartuje. Będzie jednym z pierwszych, którzy zdobędą tę wiedzę.